FAQ

Veelgestelde vragen - Betalen

  • Betaalwijzen

    Betaal zoals jij dat het liefst doet:

    • iDEAL
      Met iDEAL kun je vooruitbetalen op een veilige manier, via je eigen bankomgeving

    • Vooruit betalen
      Als je kiest voor vooruit betalen, dan wordt de bestelling definitief zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.
      Betaalinstructies staan in dat geval op de bestelbon.

    • Shoptegoed
      Als er een waardebon van de NPB is gekoppeld aan je account, dan kun je deze gebruiken om te betalen.
      Is de bestelling duurder dan de waarde van je waardebon(nen), dan kun je het restant betalen via één van de overige betaalwijzen. Is je bestelling goedkoper, dan blijft het restant van je shoptegoed aanwezig in je account, zolang de waardebon geldig is.
  • Shoptegoed

    In onze winkelwagen kun je één of meerdere waardebonnen van de NPB verzilveren. De waardebonnen zijn automatisch gekoppeld aan jouw account en zijn niet inwisselbaar voor geld. Is je bestelling goedkoper dan de waarde van waardebon, dan blijft het restant van je shoptegoed aanwezig in je account, zolang de waardebon geldig is. Als het saldo van je waardebon(nen) onvoldoende is om je hele aankoop te betalen, dan kun je het restbedrag bijbetalen op de manier die jij wilt. In "Mijn account" kun je zien welk shoptegoed je (nog) hebt.

    Als je shoptegoed hebt, dan zal dit altijd eerst worden verrekend.