Klantenservice

Bestellen

  • Bestelling plaatsen

    Als je gevonden hebt wat je graag wilt hebben, dan kun je in een paar klikken de bestelling plaatsen:

    1. Toevoegen aan winkelwagen
      Plaats de product(en) in je winkelwagen door (eventueel maat & kleur te selecteren en) op 'Klik en bestel' te klikken.
      Je kunt vervolgens kiezen voor 'Verder winkelen' of om naar de winkelwagen te gaan.

    2. Gegevens invoeren
      Vul je telefoonnummer, factuur- & afleveradres in.

    3. Selecteer betaalwijze
      Kies een betaalwijze. Als je shoptegoed hebt, dan is dit al verrekend. Een eventueel restantbedrag kun je betalen op de manier die je zelf wilt.

    4. Bestelling controleren
      Klik op 'Controleer je bestelling' en je ziet je volledige bestelling en gegevens nogmaals. 
      Als je gekozen hebt voor een betaling via iDeal, dan kun je hier je bank selecteren.

    5. Bestelling afronden
      Om je bestelling af te ronden en te betalen moet je eerst nog wel akkoord gaan met onze algemene voorwaarden door deze aan te vinken. Vervolgens klik je op 'Je bestelling afronden!'

    Als de bestelling is geplaatst ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Ook kun je deze vinden in Mijn account.
    Heb je gekozen voor 'vooruit betalen' dan kun je in de bevestiging ook je vervolgstappen vinden om de betaling te voldoen.

    Alle genoemde bedragen in onze webshop zijn inclusief BTW.

  • Bestelling annuleren

    Als je een verkeerde maat of kleur hebt gekozen, of toch (een deel van) je bestelling niet wilt hebben, neem dan zsm. contact met ons op via het contactformulier of via info[a]cashforcops.nl. Sommige producten worden namelijk direct verzonden door de leverancier en hoe sneller jij reageert, hoe sneller het proces kan worden stopgezet. 

  • Bestelling niet gelukt

    Heb je betaald met iDEAL? Dan kan het een half uur duren voordat je bestelling correct geplaatst is. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

    Is dit niet het geval?
    Bekijk dan hieronder wat jouw situatie is:

    Je bestelling is wel zichtbaar in Mijn account, maar je hebt geen orderbevestiging ontvangen

    De bestelling is correct ontvangen. Er is alleen iets fout gegaan bij het versturen of ontvangen van de e-mail met de orderbevestiging. Als je alsnog een orderbevesting wilt ontvangen, neem dan even contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl

    Je bestelling is niet zichtbaar in Mijn account en je hebt geen orderbevestiging ontvangen

    Helaas is er dan iets fout gegaan tijdens de bestelling. Als je nog niet betaald hebt, dan kun je de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Heb je wel al betaald? Laat het ons dan even weten via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl, dan controleren we het even voor je en betalen we je het bedrag natuurlijk terug.

    Je bestelling is niet zichtbaar in Mijn account, maar je hebt wel orderbevestiging ontvangen

    Waarschijnlijk is er toch iets niet goed gegaan met de bestelling. Neem even contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl, zodat wij het kunnen onderzoeken.

    Je bestelling is wel zichtbaar in Mijn account, je hebt ook een orderbevestiging ontvangen, maar het saldo van je shoptegoed klopt niet

    Waarschijnlijk heb je eerst geprobeerd om te betalen met een combinatie van iDEAL en shoptegoed. Vervolgens is daar ergens iets fout gegaan of ben je via je browser terug gegaan naar het afrekenproces.

    Op dat moment is er een (tijdelijke) bestelling geplaatst en staat de iDEAL-betaling on-hold. Daardoor is je shoptegoed ook even gereserveerd, omdat wij (nog) niet teruggekregen hebben of de iDEAL-betaling correct is verlopen of dat er iets fout is gegaan. Na ongeveer een half uur zou dit automatisch opgelost moeten zijn, omdat wij dan van iDeal hebben doorgekregen dat de betaling niet gelukt is. Je gereserveerde shoptegoed komt dan weer beschikbaar.

    Stel dat je nu toch het volledige bedrag hebt betaald en je eigenlijk je shoptegoed had willen gebruiken, neem dan contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl.

  • Shoptegoed is niet correct (verwerkt)

    Waarschijnlijk heb je geprobeerd om een bestelling te betalen met een combinatie van iDEAL en shoptegoed. Vervolgens is daar ergens iets fout gegaan of ben je via je browser terug gegaan naar het afrekenproces.

    Op dat moment is er een (tijdelijke) bestelling geplaatst en staat de iDEAL-betaling on-hold. Daardoor is je shoptegoed ook even gereserveerd, omdat wij (nog) niet teruggekregen hebben of de iDEAL-betaling correct is verlopen of dat er iets fout is gegaan. Na ongeveer een half uur zou dit automatisch opgelost moeten zijn, omdat wij dan van iDeal hebben doorgekregen dat de betaling niet gelukt is. Je gereserveerde shoptegoed komt dan weer beschikbaar.

    Stel dat je nu toch het volledige bedrag hebt betaald en je eigenlijk je shoptegoed had willen verbruiken, neem dan contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl.

  • Bezorgkosten

    Bij een bestelling vanaf € 32,50 is de bezorging gratis. Bij een bestelling onder € 32,50 betaal je maximaal € 3,50 verzendkosten.

  • Veilig winkelen

    Bij Cash for Cops winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding.

    Dit zie je doordat de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter 's' staat voor 'secure' (veilig). Daarnaast zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd https://npb.cashforcops.nl staan. 

    Bescherming persoonlijke gegevens

    Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://

    Phishing voorkomen

    Ons advies: houd je wachtwoord en andere accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.