Klantenservice

Bezorgen

  • Levertijd

    De levertijd van je bestelling is afhankelijk van de producten die je hebt besteld. Op iedere productpagina staat een verwachte levertijd en het product met de langste verwachte levertijd bepaalt de levertijd van de bestelling. Stel: je bestelt twee producten met een verwachte levertijd van 2 dagen en een product met een verwachte levertijd van 5 dagen, dan zal de leverijd van je bestelling 5 dagen zijn.

    In de meeste gevallen wordt je bestelling al eerder bij je afgeleverd, maar soms kan het wel eens voorkomen dat een product tijdelijk uitverkocht is. In dat geval laten we je het altijd weten!

    We proberen je bestelling altijd in één pakket te versturen. Sommige producten komen echter direct vanaf de leverancier, waardoor je bestelling gesplitst kan worden in twee of meerdere bezorgingen. Dit heeft nooit invloed op de berekening van de verzendkosten.

  • Bezorgkosten

    Bij een bestelling vanaf € 32,50 is de bezorging gratis. Bij een bestelling onder € 32,50 betaal je maximaal € 3,50 verzendkosten.

  • Pakket volgen

    Zodra wij je bestelling verzenden, ontvang je van ons een e-mail hierover. In de meeste gevallen zit hier ook een 'track & trace'-link in, waarmee je je bestelling kunt volgen. Dezelfde 'track & trace'-link kun je ook vinden bij de bestelling in Mijn Account.

    Bij bestellingen die in een envelop passen is geen 'track & trace' aanwezig.

  • Pakket is niet bezorgd of compleet

    Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bezorging niet loopt zoals we zouden willen.
    Dit kun je doen als...

    ... de pakketbezorger niet is langsgekomen
    Heb je een 'track & trace'-link hebt ontvangen per e-mail en/of is deze aanwezig is in Mijn account? Controleer dan eerst even wat de status van de bezorging is. Wellicht is het pakket afgegeven bij de buren, afgeleverd bij een afhaalpunt of is er een vertraging opgetreden in de bezorging.

    ... je bestelling niet compleet is geleverd
    Het kan voorkomen dat een bestelling gesplitst is in 2 of meerdere bezorgingen, omdat een product toch niet direct op voorraad is of een product direct door een leverancier wordt verzonden. Als blijkt dat een product toch niet op voorraad is, dan zullen we altijd contact met je opnemen. Producten die direct door een leverancier worden verzonden, staan gemarkeerd op je bestelling. Controleer eerst of dit het geval is.

     
    Blijft het probleem bestaan?
    Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info[a]cashforcops.nl. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer en bij voorkeur ook een telefoonnummer, zodat we op meerdere manieren contact met je op kunnen nemen.