Klantenservice

Garantie

  • Klacht over je artikel melden

    Is je artikel kapot (bezorgd) of werkt het niet goed?
    Meld je artikelklacht dan aan door een e-mail te sturen aan info[a]cashforcops.nl met daarin het bestelnummer en het betreffende product.

  • Artikel terugsturen

    Als we je vragen om een artikel terug te sturen, ontvang je altijd verzendinstructies:

    • Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.
    • Plak de verpakking dicht met brede tape.
    • Zorg dat er maar één adreslabel zichtbaar is op de verpakking (om verwarring te voorkomen).
  • Wat valt binnen de garantie?

    Op alle artikelen die je bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we (naast de garantie) altijd rekening met het soort artikel. Het is logisch dat het ene artikel langer mee moet gaan dan een ander artikel.

    Nadat je jouw artikel hebt aangemeld, beoordelen we of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

    Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening. Natuurlijk inclusief verzendkosten.

    Valt je klacht buiten de garantie, dan laten we je weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruiling. Je kunt dan zelf beslissen of je (een deel van) de kosten wilt maken. Soms worden er onderzoekskosten in rekening gebracht. Is dit het geval, dan laten we je dit natuurlijk zo snel mogelijk weten.

  • Garantievoorwaarden

    Wettelijke garantie
    Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. Er is daarom geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden.

    Wat is een goed product?
    Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is én hoe het gebruikt is.

    Wanneer is een product niet goed?
    Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.

    Fabrieksgarantie
    Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar.

    Je rechten tijdens de garantie
    Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

    Garantiebewijs
    De factuur of de e-mail van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie of een bestelnummer. Bij sommige producten krijg je een garantieboekje meegeleverd.

    Klacht of defect binnen garantie
    Meld je een klacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.